Dex: 2013 its serious | Log

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• good luck dexie, may the force be with you... ik heb even een klein mini-dipje gehad tijdens de training.. maar deze is nu weer over.. keep on fighting brother!
    SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

• Best goede leg extension man!

Comment

• Originally posted by Steff_Hens View Post
        Best goede leg extension man!
        not sure if serious

Comment

• Oh die leg extension was alleen maar om me pootjes beetje moe te maken hoor haha ;p

Comment

• Hoeveel kcal eet je nu precies?

Comment

• Geen idee, een heleboel. Reken het niet meer uit, als ik niet aankom gaat er wat bij. Maar wil op schooldagen nog zoals nu blijven eten, want meer word nogal lastig en ook duur imo. In de vakantie a.s ga ik warm eten en misschien nog wat kcal erboven op, na m`n examens sws 4x per dag warm.

Voeding was afgelopen tijd wel oké maar niet 100%. Dus nu gaan we er weer voor, beetje opnieuw erin komen is het wel maar is niet zo erg.

Ik denk 3500 kcal atm.

Comment

• Originally posted by Dexie View Post
                Geen idee, een heleboel. Reken het niet meer uit, als ik niet aankom gaat er wat bij. Maar wil op schooldagen nog zoals nu blijven eten, want meer word nogal lastig en ook duur imo. In de vakantie a.s ga ik warm eten en misschien nog wat kcal erboven op, na m`n examens sws 4x per dag warm.

Voeding was afgelopen tijd wel oké maar niet 100%. Dus nu gaan we er weer voor, beetje opnieuw erin komen is het wel maar is niet zo erg.

Ik denk 3500 kcal atm.
                3500 cals bij 65 kg is wel erg ecto. Of beweeg je heel veel? Ik zou in jouw geval grazen en alles eten wat ik tegen kom.

Comment

• Idk, ben wel een druk figuur. Maar me schema staat op 3500, denk dat ik de laatste weken wel wat minder binnen heb gehad. En ik rook, is ook hogere stofwisseling.

Maar as i said, ga weer het een en ander aanpassen.

Comment

• Ik heb dus een FB routine gemaakt, en ik weet nog niet 100% hoeveel sets etc, maar ik kom rond de 22/26 sets per training, kan ermee door of? Niet tot fail trouwens...

Comment

• Roken omg. Stop nu je nog niet zo lang rookt.

Voordelen niet roken:
                      Je stinkt niet
                      Je tandjes blijven lekker wit
                      Meer geld voor andere shit
                      Niet snel dood gaan
                      Gezicht ziet er beter uit (facial aesthetics gaan minstens 2 punten omhoog in /10 meting).
                      Geen stinkende kleding
                      etc. etc.
                      "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• Ik weet man.. Had er verdomme nooit aan moeten beginnen toen. Domste beslissing tot nu toe in m`n leven..

Ben trouwens de koffertjes aan het pakken voor aanstaand weekend meh

Comment

• Originally posted by Jurvg View Post
                          not sure if serious
                          Kan erg verschillen van toestel tot toestel hoor, met sommige toestellen is 52.5kg best wel wat. Op sommige kan je met 100kg bijna ''gooien'' om het zo maar te zeggen.

Dus ja het was serieus..

Comment

• Wij hebben alles van matrix. Late reactie sorry.

oh hai matties en vreemden van bn.
                            Eerste dagje dat ik moest werken ging ik vrolijk trainen, maar daarna was het al over 12 en soms 15 uur per dag werken en trainen was me teveel van het goeie

vamaf maandag ga ik weer verder met mijn o zo serieuze en inspirerende log, dus hoop dat iemand weer volgt hehe

Comment

• Sws in. Goodluck

Comment

• Originally posted by Dexie View Post
                                Wij hebben alles van matrix. Late reactie sorry.

oh hai matties en vreemden van bn.
                                Eerste dagje dat ik moest werken ging ik vrolijk trainen, maar daarna was het al over 12 en soms 15 uur per dag werken en trainen was me teveel van het goeie

vamaf maandag ga ik weer verder met mijn o zo serieuze en inspirerende log, dus hoop dat iemand weer volgt hehe
                                wij volgen jou altijd... jwz!
                                SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X